۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

Beat Amin Riahi Vakil Abad fängelset och han hotade att våldta

En soldat vid namn Reza Bayat, som var ansvarig för fingeravtryck och tog mig till ett annat rum där allvarligt slå mig hela tiden var ungefär tio minuter. Mina två-tre timmar där anläggningen hölls åtminstone fyra andra såg två fall av misshandel av Mr Bayat var densamma. När den släpps från fängelset när jag var en soldat för mig och en annan politisk fånge i separation och frågade oss några frågor. Jag visste inte riktigt kunna svara mig men personen som svarar är avgörande att slå, tyvärr, inte stämmer överens och inte fånga hans namn.
Grön reportrar / mänskliga rättigheter:
Tre studerande Ferdowsi universitet Mashhad heter Mehdi Khosravi, Hamid Reza Amirkhani Amin Riahi och ett års fängelse till fem år upphävas för den dömda.

Även om detta är en konversation Mdyrmsyvl tidning, Amin Riahi Vakil Abad fängelset i Mashhad svårt misshandlade och torterades. Vittnen till misshandeln, eftersom han protesterade soldaterna ropade de Amin Riahi på området till den studerandes Corner: För det första, skrikande soldat Vakil Abad fängelset i protest kalla mig chef, men jag accepterar fångar attackerade mig och allvarligt slå mig, medan jag var handbojor och flyttade till schackel, hotade jag honom om jag fortsätter att slå och förolämpade hennes namn men hon kommer rapporten att efter min avgift såg den propaganda medan Mr Karroubi Mousavi och förbannelse skulle hedra en gång attackerade mig och fortsatte att slå mig.

Den aktiva Dnshjvyy Ferdowsi universitet Mashhad tillade också: "Jag vill hedra Fhshhay skrikande röran detta system är trettio år som kommer efter dig, i stället för er alla och jag Kahrizak hotade i kväll att sända tio av dem att våldta dig catamite, Svsvl och dessa ord, då förlora förbanna och Karroubi Mousavi och Obama och deras familjer att Rajavi. Jag är övertygad om att andra än dessa fyra, som inte förstår.

Han avslöja namnen på dem som slog honom sades att Danshjvnyvz: en soldat som heter Reza Bayat, som var ansvarig för fingeravtryck och tog mig till ett annat rum där allvarligt slå mig hela tiden var ungefär tio minuter. Mina tre timmar på två lager halls've bli minst fyra andra såg att slå, var två Jrhha av Mr Bayat samma. Efter den tiden när jag blev utskriven från prison've bli en soldat för mig och andra politiska fångar skiljas från oss och frågade några frågor. Jag visste inte riktigt kunna svara mig men den person som lämnade avgörande svar fick tyvärr inte stämmer överens och inte fånga hans namn.

Amin Riahi fortsatte: Idag kriminalteknik bekräftade anfallet, men jag tänker inte klaga, fortfarande två månader från samma så att den industriella fattiga inte händer på Ferdowsi universitet, men vi såg bevisupptagningsbeslutet utfärdades mot honom. Jag tror inte mitt klagomål om tortyr i fängelset, andra för att förhindra Vakil Abad Mashhad.

Detta nämns i den studerande publikationer studerande Ferdowsi universitet Mashhad var journalistisk verksamhet och att ta ut en konversation i tidskriften dömdes till års fängelse före år 87 studerande publikationerna beroende på verksamhet i fyra terminer utbildning deprivation dömdes.