۱۳۸۹ خرداد ۳, دوشنبه

Majid Tavakoli mamma: ingen politiker skulle inte ljudet sjuka för att min sons öra åklagare väcka? ett klick

rahesabz.net
Kristi ras - Majid mor hungerstrejkar i en intervju med denna student fången Geres, Yadavrshd: Majid Tavakoli byggd av okänd anledning har överförts till isoleringscell och Majid den protestaktion har hungerstrejkat, men jag har en son resistenta Jag är mamma, i intervallet motståndet inte ta min son, har mitt arbete inte kommer från något annat än att säga tjänstemän, detta är inte Rsmsh hand yxan till roten av våra ungdomar i detta land och slå dem till allt vi pessimistisk. ingen hör hennes röst, inte? sin röst i protest och att de senaste hungerstrejk Jafar Panahi och Nouri Zad höra Teherans åklagare och Dina också, säger: Min son är en student som tydligen normalt hjärta, och inte heller någon politiker kommer att patientens röst hörd min son att nå åklagaren och inte på rättsväsendet för att höra ljudet av en mor som i månader drog hopp och ett ord till media gjorde, men inte se någon annan lösning som jag vill hjälpa människor i vår räckvidd. Konst Majid politisk fånge mamma fortsatte: Majid Tavakoli är inte konstnären utan alla Hnrsh var olagligt eftersom skrivelsen var rörd fot att stå fast vid sitt ord. Nu är det bra att stå efter henne. Han sade i går att fängelset hört Majid är i hungerstrejk och världen är mörk för mig. Jag har varit vaken sedan morgonen den mat rörde vid mina läppar, här är jag I en avlägsen hus har jag en hungerstrejk. Var är deras rättvisa? mamma Majid Tavakoli hittills lyckats nästan fem månader för att träffa sin son i fängelset är inte som svar på en fråga om Tisdag möte med amerikanska klättrare i Evinfängelset mödrar Sean sa: Jag hörde radionyheterna. Jag skulle inte någon mamma någonstans i världen är barn. Amerikanska mammor lyckliga, lyckliga mig också, men smärtan kommer när jag ser mammor med amerikanerna tillåta sina barn att besöka ett hotell, men samma rätt att beröva den iranska mammor. Amerikanska mammor som är glada, var är rättvisan i deras mor tid att kommentera. Lungsjukdomar, lungsjukdom, Majid, Majid Tavakoli, han uttryckte oro och sa: torr hungerstrejk och att nå vattenförekomsten för någon som har lungsjukdomar, farliga och patienten lidit svåra nerv att attackera, Majid för sina patienter och kliniken har varit i Evin Evin Pzshkam bättre än någon annan vet att nu inte främjar Majid. Karroubi enda kontakt han påpekade kallelse Sheikh Mehdi Karroubi sa : Den enda person som har begärt att trösta en mamma har, Mr Karroubi och hoppas att vi snart se att andra också gav oss en räckvidd och Ngzarnd att deras mamma skulle kjol. hälsan hos sin mors rygg slut, Majid Tavakoli